0 – Lillie wil een eigen blog

door lilliessecretdiary

En als Lillie iets in haar hoofd heeft, dan zit het niet in haar gat.

Wel als dat geen eyecatcher van een openingszin is, dan weet ik het ook niet meer. Maar het is wel de waarheid. Ik lees al jaren blogs en de laatste maanden begon het steeds meer te kriebelen om zelf te schrijven. De kriebeltjes bleven maar groeien en groeien. Zo erg dat ik iedereen maar bleef lastigvallen met hoe zot het me wel leek om mijn eigen blog te hebben. Of het echt zo zot is als ik nu denk? Wel dat zullen we samen ontdekken, want ongelooflijk maar waar, dit is mijn eerste blogbericht!!

Naamloos1Ik moet je trouwens meteen iets bekennen. Lillie is niet mijn echte naam. Ik heb besloten om nog even anoniem te blijven. Ik hoop dat mijn artikels zelf de kwaliteit hebben om mijn blogje te dragen, niet mijn gezicht. Dit klinkt heel vreemd ik weet het, maar het heeft heel veel voordelen. Ik som ze nu niet op want dan wordt deze inleiding echt veel te lang, maar ik beloof dat ik er een apart stukje over schrijf. Ik vertel dan ook meteen bij waarom ik voor de naam Lillie heb gekozen.

Wat je dan wel op dit blogje mag verwachten? Ik hoop enkele keren per week een stukje over mijn leven te schrijven, er staat niet voor niets ‘diary’ in mijn blognaam. Verder deel ik mijn relatietips, mijn puppy-opvoedingstips, mijn favoriete muziek en mijn pogingen tot DIY’s. Dit is echt een notendopje van alles wat ik nu in mijn hoofd heb zitten. Eigenlijk schrijf ik gewoon over alles wat ik leuk vind (en jullie hopelijk ook!)

Morgen beginnen we er echt aan, spannend hé!!
Tot dan, vele kusjes van yours truly

