1 – Lillie deelt enkele geheimen

door lilliessecretdiary

large

Zat ik gisteren nog te zeggen dat ik niets over mijn identiteit ging verklappen, zet ik nu in de titel dat ik mijn geheimen met jullie ga delen. Geen nood, ik ben niet gek aan het worden, wel leek het me leuk om jullie 10 dingen over mezelf te vertellen. Kleine geheimpjes die je toch een klein beeld geven over wie ik ben. En zoals beloofd vertel ik jullie ook waarom ik voor de naam ‘Lillie’ gekozen heb. Maar eerst, mijn 10 geheimpjes, over mezelf.. Let’s go:

1. Momenteel ben ik 22 jaar en de 23 komt er trouwens naar mijn gevoel veel te snel aan. Meh, ik word oud.

2. Drie jaar geleden werd ik smoorverliefd op het lief, en na al die jaren zijn we nog altijd samen. Ik kan nog steeds niet over hem zwijgen dus alvast mijn excuses als ik weer eens te veel over hem vertel.

3. Ik ben bezig aan mijn laatste maanden school en het wordt dus druk druk druk. Maar stiekem ben ik al heel benieuwd naar wat de toekomst me binnen die paar maanden brengt.

4. Onlangs kreeg ik een puppy. Ik kreeg de taak om haar op te voeden tot een goed luisterende hond. Dat ze nu de woonkamer rond rent terwijl ze mijn pantoffels opeet lijkt me niet zo’n goed teken. – note: de pantoffels zijn gered-

5. Behalve bloggen (ja, want dat is nu mijn hobby) vind ik het ook leuk om te reizen, te lezen, (proberen te) knutselen en daarnaast ga ik swingen met het lief. (Misschien vertel ik jullie daar wat meer over)

6. Ik ben een erge twijfelaar. Het ene moment ben ik ongelofelijk blij met iets en de volgende dag wil ik het weer anders. Dat levert me heel irritante situaties op (zo is dit al de derde versie van die blogbericht)

7. Ik hou van retro. Alles wat uit oma’s huis lijkt te komen zou ik meteen in mijn toekomstig huisje willen zetten. Kringloopwinkels zijn dan ook mijn hemel op aarde.

8. Mijn grote droom is om ooit mijn eigen boek te mogen schrijven. Het lijkt wat nerdy maar ik wil dat al sinds ik een heel klein meisje was, dus wie weet kan ik mijn kinderen ooit mijn eigen boek tonen in de winkel. (Dat zou toch de max zijn!!)

9. Na mijn studies wil ik naailessen gaan volgen. Het lijkt me leuk om je eigen rokjes en jurkjes te kunnen maken. Helaas ben ik niet zo handig.

10. Ik kan heel blij worden van hele kleine dingen. Even gaan wandelen in het bos, een onverwacht complimentje, en mijn dag kan niet meer stuk.

Ziezo dit waren mijn 10 kleine geheimpjes, doorheen de artikels zullen jullie me nog wel beter leren kennen. En zoals beloofd nog een klein extraatje. Waarom noem ik mezelf toch Lillie?

Wel ik was een hele grote How I met your mother fan. Die serie kan ik echt blijven kijken (behalve het laatste seizoen, die zo hard tegenviel) en mijn favoriete koppel uit de serie is Marschall en Lilly. Eerlijk is eerlijk, ik kijk ongeveer elke film waarin Jason Segal (Marschall) meespeelt maar stiekem vind ik Allison leuker. Ik denk dat het net is omdat ik Lilly zo’n apart, lief, stoer personage vond, dat ik die naam zo leuk vind. Hij voelt zo vertrouwd en eigenlijk wou ik hem gebruiken voor mijn nieuwe puppy. Helaas paste die naam echt niet bij haar en hebben we haar anders moeten noemen. Misschien voor mijn eigen hondje als ik alleen ga wonen, of voor wanneer ik ooit een dochter krijg? Feit is dat die naam nu deel uitmaakt van mijn blogavontuur en hij hierdoor nog specialer wordt.

Hebben jullie ook zo’n speciale naam?

bron foto

