4 – Photo a week #1

door lilliessecretdiary

photo a week

Thank God Its Friday!!
Nog enkele uren school/werk en dan kunnen we eindelijk genieten van het weekend. Om het weekend in te luiden verander ik vanaf vandaag, vrijdag in ‘photo of the week day’. Wat ik daarmee bedoel leg ik verder in dit bericht uit.
Photo a week day
Lang geleden vond ik ergens een schema van de ‘photo a day challenge’. Ik had toen nog geen blog (duh) maar ik heb dat schema toen wel ergens opgeslagen omdat ik het zo’n leuk concept vond.
Wat houdt deze uitdaging nu juist in? Bovenaan dit bericht zie je het schema met 30 woorden. Vanaf volgende week vrijdag ga ik elke week met 1 van die woorden aan de slag. Ik moet er een originele foto van nemen en ik schrijf er ook een kort stukje tekst bij. Meer moet dat voor een vrijdag niet zijn..
Ik zet bij elk bericht van deze uitdaging een linkje naar hier, want hieronder komt dan het overzicht van de volledige uitdaging. Ik hoop dat jullie net zo benieuwd en enthousiast zijn als ik. O en als jullie mee willen doen, des te leuker! Laat het me dan zeker weten in een reactie!

Tot morgen!

Linkjes naar de berichten

1. Nieuw

