6 – Open when letters..

door lilliessecretdiary

PicMonkey Collage

Toen ik een tijd geleden weeral eens mijn tijd op ‘Pinterest‘ zat te verdoen, zag ik opeens het meest geweldige pakje voor het lief zijn verjaardag. Namelijk, de ‘open when letters‘. Eerlijk, ik was meteen verliefd toen ik ze zag!

Het idee hierachter is dat je voor elke gelegenheid een brief schrijft die het lief (of je mama/zus/vriendin) pas mag openen als het op de envelop staat. Het is dus echt een pakje voor langere tijd. En als je het enkel bij de brieven houdt, wel dan is het ook nog eens lekker goedkoop. Perfect dus als je nog op de schoolbanken zit en eens iets extra lief voor je vriendin of mama wilt doen.

Maar het was dus voor het lief zijn verjaardag en gewoon brieven vond ik net te weinig. Daarom heb ik dus nog een pakje gezocht dat perfect bij het thema van de brief paste. Ondertussen heeft het lief enkele van de brieven gekregen (was net iets meer werk dan gedacht) en hij vond ze super. (Ook al heeft hij tot nu, enkel de eerste geopend).

En net omdat hij nog maar de eerste brief open gedaan heeft leek het me leuk om ze hier op mijn blog te delen. Dus telkens wanneer hij een nieuwe brief opent (of wanneer het bijna een speciale dag is) toon ik je wat ik erin heb gestopt. Dit omdat ik gemerkt heb omdat er bijna niemand zijn ideeën op het internet toont. En soms is het gewoon moeilijk om iets creatief te bedenken.

Omdat dit meer een inleiding is van deze reeks, heb ik besloten om in de loop van volgende week een apart stukje te schrijven vol onderwerpen voor de brieven en vol inspiratie voor de enveloppen. Perfect dus als je net als ik helemaal gek bent op het idee van deze brieven!

Nog een fijne zondag!

