8 – Lillie’s eerste blogweek

door lilliessecretdiary

DSC_0138 (2)

Aah, wat een baaldag vandaag! Ik voel me steeds zieker worden en toen ik daarnet naar huis fietste kwam ik in een heuse regenbui terecht. Nu check ik even mijn blog en wat zag ik , dat al mijn ingeplande artikelen maar voor de helft opgeslagen zijn. Gisteren had ik voor de hele week geblogd, wel nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. (mag ik even luid schreeuwen?!). Ah, ik vind er wel iets op. Maar als er deze week toch wat vertraging op mijn artikels zit weet je hoe het komt. -Tot zover deze inleiding, op naar het echte artikeltje –

De tijd vliegt als het plezant is. Geniet er dus van!!
-Althans, dat is wat mijn moeder me altijd zegt!

Vandaag mogen we dan wel in een heuse storm beland zijn, gisteren was het echt prachtig weer. Ik genoot nog even van de laatste zonnestraaltjes om even stil te staan bij de voorbije week. Ik nam mijn laptopje mee in het gras (zien jullie de reflectie van mijn puppy in het scherm?) en dacht na over mijn eerste blogweek en wat is die meegevallen!

Enkele weken geleden zat ik samen met een vriendinnetje te genieten van een superlekkere milkshake toen ik haar vertelde over hoe leuk het wel zou zijn om mijn eigen blogje te starten. Ik vertelde haar dat ik al helemaal wist hoe die blog eruit zou moeten zien. Weinig fancy foto’s, maar veel tekst, over alles wat ik leuk vind. Een soort dagboek maar dan gewoon op het internet. Maar stiekem was ik er zeker van dat ik dit nooit echt zou durven en dat het toch maar bij dromen zou blijven.

Vorige week maandag besloot ik om het er toch op te wagen. Gewoon even de sprong in het diepe te nemen zonder na te denken over wat er allemaal mis kan gaan. Niet ‘wat als.., gewoon doen’. En wat ben ik blij dat ik vorige week in die impulsieve bui mijn eigen blogje startte.

Ik had verwacht dat ik de eerste weken, maanden enkel voor mezelf zou schrijven, want wie zou er nu al op mijn blog terecht komen. Wel ik ben geschrokken van het aantal mensen die al over de vloer zijn gekomen. Tuurlijk niets in vergelijking met de bezoekersaantallen van die grote blogs, maar voor mij nu al onwerkelijk!

En dan heb ik het nog niet gehad over de reacties die ik al kreeg. Dat er mensen zijn die echt de tijd nemen om alles goed te lezen en er iets liefs over schrijven. Wel ik wist niet dat zoiets klein mijn dag zo zou kunnen opvrolijken.

Al deze dingen maken het voor mij heel erg leuk om te bloggen, ik krijg er een soort van extra energie door en het geeft me een boost om er echt voor te gaan. Ik had gisteren zelf een lijstje gemaakt met de blogposts voor deze week, en als je weet hoe chaotisch ik ben, wel dan zegt dat wel hoe leuk ik het bloggen vind.

Ik vond het ondertussen ook tijd voor een eigen bloglovin account (zodat ik jullie leuke blogjes eindelijk kan volgen!) en ik heb er meteen ook een twitter bijgemaakt. Voorlopig zit ik vooral tegen mezelf te praten (beetje akward) maar hopelijk kunnen we daar binnenkort gewoon verder prater. Zou ik heel leuk vinden!

Waarom ik dit stukje tekst wou schrijven? Gewoon om dank je wel te zeggen! Ik wist vorige week niet aan wat ik me kon verwachten, maar het is zo ontzettend meegevallen. Hier nog even de linkjes waar ik het over had.

Bloglovin
Twitter

Zo en nu snel verder met wat ik eigenlijk echt zou moeten doen (studeren).

Tot morgen!

