lilliessecretdiary

20 – 30 before 30

door lilliessecretdiary

largebron foto

Zat ik op mijn 20ste verjaardag de kaarsjes van mijn taart vol enthousiasme uit te blazen, dan had ik er vorig jaar al wat meer moeite mee. Want had ik niet altijd gezegd dat ik op mijn 20ste naar Amerika wou om daar enkele maanden te gaan wonen? En wat was er gebeurd met mijn voornemen om yoga en pilateslessen te nemen? Nog niet te spreken van mijn naailessen en de concerten en festivals waar ik naar toe wilde.

Niet zo lang na mijn 22ste verjaardag heb ik dan ook voor mezelf een lijstje gemaakt met 30 dingen die ik voor mijn 30ste wil doen. Kleine dromen maar ook hele zotte dromen waarvan ik echt hoop dat ze ooit waar zullen worden. Waarom voor mijn 30ste? Wel ik had sowieso een deadline nodig en als alles goed gaat zou ik tegen mijn 30ste een kindje willen hebben rondlopen. En dan is het tijd om echt volwassen te worden. (Of toch een beetje, want ik vrees dat ik nooit volledig volwassen zal geraken)

Het voorbije jaar heb ik er al enkele mogen doorstrepen en toen ik er vorige woensdag weer eentje afvinkte (donderdag meer hierover) kwam ik op het idee om mijn lijstje met jullie te delen. Altijd als ik er eentje afvink dan schrijf ik er een stukje over. Hoe zot zou het zijn als ik jullie op mijn 30ste verjaardag vertel over wat ik allemaal gedaan heb! Maar zover zijn we nog niet, dus hier is mijn lijstje:

1. Roadtrip in Amerika
2. Alleen naar Parijs
3. Mijn haren in een impulsieve bui laten kortknippen
4. Met het lief bovenop de Eifeltoren staan
5. Kerstshoppen in Londen
6. Een eigen auto kopen
7. Naailessen volgen
8. Een blog starten
9. Een boek schrijven
10. Dansen met het lief in de regen
11. Op dansles gaan met het lief
12. Een eigen huisje kopen
13. Een puppy kopen
14. Naar een zaalshow van Wouter Deprez gaan
15. Een Imac kopen
16. Cinque Terre langsvaren met een boot
17. Impulsief een weekendje weg boeken
18. Picknicken op het strand
19. Feesten in Las Vegas
20. Een geweldig trouwfeest geven
21. Een tuinfeest geven
22. Een poloraid camera kopen
23. Yoga leren
24. Naar Disneyland gaan
25. Een musical bekijken in broadway
26. Een diploma behalen
27. Een AirBnb uitproberen
28. In een tentje op een festival slapen
29. Shakira live zien
30. Snorkelen in hemelsblauw water

Voorlopig heb ik er 7 afgevinkt, wat ik best goed vind (in een kleine 10 maand tijd) maar hoe zot zou het zijn als ik ze in de komende 8 jaar allemaal zou kunnen doen.  Al vrees ik dat ik eerst de prijzenpot van de Lotto ga moeten winnen (haha) Hebben jullie eigenlijk zo’n lijstje met dingen die je voor een bepaalde leeftijd wilt doen? 

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

3 reacties to “20 – 30 before 30”

  1. Wat een leuk lijstje! Lekker gevoel moet dat geven dat je er al 7 af hebt kunnen vinken! xo

    Like

  2. Nathalie schreef:

    Wat super leuk om zo lijstje te maken. Ik heb nu ook een lijstje met dingen die ik in de zomer en herfst wil doen:) echt leuk om dat weer wat af te strepen.

    Like

  3. 4.Balou schreef:

    Super leuk lijstje! Het valt me op dat we veel overeenkomsten hebben zeg! Londen, Cinque Terre, Disneyland… echt allemaal aanraders! Ik zou ook graag een boek willen schrijven en in hemelsblauw water willen snorkelen. Super leuk! 🙂

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Like

Geef een reactie

