lilliessecretdiary

21 – Lillie en haar retro stoel

door lilliessecretdiary

image

Je wilt niet weten hoe ik verlangd heb om dit berichtje te kunnen schrijven. Ik heb er trouwens al iets over verteld maar nu kan ik hem eindelijk tonen. Waarover ik het heb? Mijn nieuwe liefde, ofwel mijn nieuwe bureaustoel.

Een vriendin van mijn moeder vroeg het lief en ik om te helpen verhuizen. Tuurlijk hielpen we haar en toen we klaar waren mocht het lief nog eens kijken tussen het materiaal dat weg moest . Toen het naar mijn gevoel te lang begon te duren (jongens en gereedschap, ik zal het nooit snappen) liep ik even door het huis en meteen viel mijn oog op een oud stoeltje in de hoek. Ik moet erbij vertellen dat ik een lichte verslaving heb met retro spullen en dus werd ik heel enthousiast. Ik zei hoe leuk ik het stoeltje wel vond en voor ik het wist was het van mij.

Ik heb er even moeten op wachten maar ondertussen staat het stoeltje in mijn kamer en is hij mijn nieuwe bureaustoel geworden. Hij ziet er niet heel comfortabel uit. Maar geloof me dat is hij wel!

Ondertussen heb ik al even op pinterest gezocht naar livings waar het stoeltje later perfect zou passen. Je weet wel. Inspiratie op doen voor mijn eigen plekje. Dromen kan geen kwaad

stoel collage

stoel collage 1

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

5 reacties to “21 – Lillie en haar retro stoel”

  1. Wauw!! Wat een onwijs gave en mooie stoel zeg!

    Like

  2. Nathalie schreef:

    Wouw echt een super gaafe stoel:)

    Like

  3. Northflix schreef:

    Heel tof, een retro element in je inrichting.
    (Al begrijp ik dat jij er vast meer dan 1 hebt ;-))

    Like

Geef een reactie

