lilliessecretdiary

22 – Lillies weekend in foto’s

door lilliessecretdiary

large (1)

bron foto

Ik wil vandaag eens wat nieuws proberen op mijn blogje (voordeel van een nieuwe blog). Ik ben namelijk dol op de alom bekende ‘diary berichten’. In die berichten tonen de bloggers hun dag of week. Ik wou eens kijken hoever ik kon gaan (met dat ik geen foto’s van mezelf op internet wil zetten) en dus heb ik het voorbije weekend met mijn gsm foto’s genomen. Volgens mij is het wel gelukt en bij deze geef ik jullie voor het eerst een kijkje in mijn leven. Enjoy!

Het lief was voor het eerst sinds lang een weekendje weg en ik was dus alleen thuis . Ik heb vooral genoten van mijn vrije tijd en dus werd het een rustig weekend waarin ik toch enkele hele leuke dingen deed. Hier een overzichtje..

Vrijdag

picture 1.1

1.  Vrijdagochtend hield ik me bezig met enkele blogberichten te tikken. Ik vind het fijn om wat vooruit te werken zodat ik mij tijdens de week op school kan concentreren. Hier schreef ik over mijn Forever21 aankoopjes. Ondertussen is mijn pakketje al aangekomen en is alles even leuk als op de foto! Yes!!
2. Omdat ik wat tijd over had stelde ik aan mijn moeder voor om te koken. Vrijdag is spaghetti dag en stiekem was ik trots op hoe goed mijn saus wel gelukt was. Verse groenten maken het verschil. Echt lekker!
3. We wonen niet zo ver van de zee en omdat het heerlijk weer was besloten we om even naar Koksijde te rijden. Wat was het genieten. Je kon makkelijk in je t-shirt rondlopen en het water was zeker doenbaar (hoewel ik enkel met mijn voetjes erin ben geweest). Het was trouwens de eerste keer dat we met onze puppy naar het strand gingen en ze vond het geweldig!
4. Als we naar zee gaan stoppen we altijd bij de vismijnen om wat verse vis te kopen. Het was voor mij lang wachten (vooral met een ongeduldige pup) maar de vis is daar echt zoveel verser en lekkerder dan in de gewone winkel.
5. Het lief was dus op weekend en ik besloot om mijn avond gezellig in de zetel door te brengen. De pup lag op mijn schoot terwijl we naar dans date keken. Ik vond de eerste aflevering wel leuk maar ik had er wat meer van verwacht.

Zaterdag

picture 1.2

6. Hoewel het nog vakantie was moest er toch wat voor school gedaan worden. Ik vind Spaans een geweldig mooie taal, maar het blijft toch moeilijk!
7. ’s Middags was het heerlijk weer en ik besloot me even buiten te zetten met een tijdschrift. Wat een luxe om op 1 november buiten te kunnen zitten.
8. 1 november is familiedag en dus ging ik even langs bij mijn grootouders. Het was lekker weer en dus ging ik te voet met de hond. Omdat ze het leuk vind om lang te wandelen besloot ik een omweg te doen langs één van mijn favoriete plekjes. Prachtig toch zo’n kerkhof met al die blaadjes.
9. Volgende week heb ik een verlaat Halloweenfeestje en ik besloot om mijn look alvast even te oefenen. Ik ga als 80’s girl en dus had ik blauwe oogschaduw en een hele felle blush nodig. Ik vind het resultaat echt geweldig!
10. Volgende week hebben we een ontzettend druk weekend (2 feestjes op 1 dag?!) en dus besloot ik om nog een avond thuis te blijven. Wat word ik oud 🙂 Ik besloot om aan mijn zelfgebreide plaid te beginnen. Zoals jullie zien heb ik nog veel werk!

Zondag

collage1

11. Het voordeel van rolluiken? Lekker lang in bed kunnen liggen zonder dat het zonlicht de kamer in komt. Het was trouwens nog maar 9 uur wanneer ik uit mijn bed rolde. Ik zet mijn wekker altijd een uur voor (het idee dat je langer mag slapen is zalig, nee? oké ik ben een beetje vreemd haha) en door die uurwisseling van vorige week staat is er nog een uurtje bij. Ik moet dringend even mijn wekker juist zetten!
12. Na mijn ontbijt en een lekker lange warme douche maakte ik nog wat foto’s voor mijn blogje en werkte nog wat voor school.
13. En dat leidde dat ik mijn to-do lijst voor komende week bijna volledig afwerkte. Heerlijk zo’n productieve zondagmorgen.
14. Ik had afgesproken met een vriend en dus was het weer make-up tijd, neutrale kleurtjes deze keer met een fellere lipstick.
15. We besloten even te gaan wandelen in het bos om te eindigen met een drankje. Helaas zat het weer niet zo mee (waar was dat warme voorspelde weer?) en ging ik vroeger dan verwacht weer naar huis om daarna in de zetel te kruipen en helemaal niets meer te doen. Zalig!

Zo dit was mijn weekend. Rustig maar dat is ook eens fijn. Volgende week wordt het echt een superleuk en superdruk weekend. Als jullie dit leuk vinden komt er volgende week opnieuw een verslagje. Nog een hele leuke dinsdag en tot morgen!

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

 

4 reacties to “22 – Lillies weekend in foto’s”

  1. Nathalie schreef:

    Leuk artikel en mooie foto’s… Heerlijk om dit even te lezen

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Heel erg leuk gedaan! Het was afgelopen weekend super weer, groot gelijk dat je even lekker na het strand bent geweest! 🙂

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Like

  3. Northflix schreef:

    Leuk overzicht! En tuurlijk kun je een PLOG plaatsen zonder jezelf te showen.
    Doe ik ook 🙂

    Like

  4. lobkesanders schreef:

    Wat leuk om te lezen!

    Like

Geef een reactie

