23 – The Autumn Tag

door lilliessecretdiary

1

bron foto’s

Kunnen jullie geloven dat we vandaag 5 november zijn? Ik niet. Vooral door het prachtige weer dat we het voorbije weekend hadden. In je t-shirt op het strand in november? Wel dat kon gewoon. Maar als je goed kijkt zijn de bomen mooi verkleurd en vallen de blaadjes op de grond. En dus hoog tijd voor The Autumn Tag.

Vandaag beantwoord ik allerlei vragen die te maken hebben met de herfst. Ik popel om ze in te vullen want de herfst is niet voor niets mijn favoriete seizoen. I Love Autumn

2

Favourite things about it

Ik hou ervan om in een bos te lopen en de blaadjes onder je voeten te horen kraken. Gewoon muts en handschoenen aan en genieten van hoe mooi de natuur is. Eenmaal thuis vind ik het super om voor de haard te kunnen zitten en op te warmen met een warme koffie en dekentje op me. En om het helemaal af te maken. Gordijnen dicht en het huis gezellig maken met een heleboel geurkaarsjes. Gezelliger kan toch niet?

Favourite drink

Ik ben echt geen theeliefhebber (vraag me niet hoe dat komt) maar in de herfst kun je me heel blij maken met een warme chocomelk (met slagroom!) of een koffie. En om speciaal te doen kan ik ook wel genieten van die koffie met karamel (ooit gedronken bij Starbucks en heel lekker)

Favourite candle

Ik blijf fan van de rode kaarsen van de Ikea. Ze zijn zoet maar op een winterse manier. En dan heb ik er ook nog eentje van een onbekend merk die ruikt naar bosbessen. Geloof me die ruikt goddelijk!

4

Best Lipstick

Ik weet dat er velen hun lipsticks aanpassen aan het seizoen, ik blijf mijn favorieten gewoon doordragen. Mijn favoriet op dit moment is een subtiele roze van Chanel. Ooit gekocht als cadeautje voor mezelf en nog steeds mijn favoriet. En van die donkere typische herfstkleuren, die staan me gewoon voor geen meter.

Favourite music

Ik heb geen specifiek liedje/genre die ik enkel in de herfst. Momenteel ben ik wel gek op Meghan Trainor (je weet wel die van ‘all about that bass’) en ik vrees dat Dear Future Husband mijn song voor deze herfst zal worden.

Go to moisturizer

Sinds ik de nivea sensitive dagcrème gebruikt heb ben ik verkocht! Hij voedt mijn huid en allerbelangrijkste, ik heb er minder puistjes door. Ik vrees dat er veel gaat moeten gebeuren voor ik en andere dagcrème ga gebruiken.

3

Favourite colours for the eyes

Mijn naked palette van Urban Decay blijft mijn grote liefde als het op oogschaduw aankomt. Sowieso kies ik meestal voor de neutrale kleurtjes.

Favourite outfit to wear

Ik heb een hele reeks winterjurkjes waar ik niet van kan wachten om ze te dragen. Daaronder een panty (in een fris kleurtje) en een paar korte laarsjes (al dan niet met hak). Een mantel erover, dikke sjaal en dit is zo ongeveer hoe ik er het meest bijloop in de herfst.

Favourite place to be

Als het kouder wordt buiten ben ik het liefst gewoon thuis. Kaarsjes aan, dekentje over me, hond op mijn benen en boek in de hand of kijken naar een leuke film op tv. Dit is voor mij echt me-time en daar kan ik ontzettend van genieten.

En nu ga ik exact doen wat ik in het laatste antwoord schreef. Met een goed boek (en warme kop chocomelk) de zetel induiken terwijl er een hond op mijn schoot ligt te snurken en de geurkaarsjes aangestoken zijn. Kan het nog gezelliger? Voor mij alvast niet! Nog een leuke dag/avond en tot morgen xx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

 

 

 

