lilliessecretdiary

26 – Lillie droomt van..

door lilliessecretdiary

Ik heb een zwak voor.. Woondecoratie. Laat mij binnen gaan in de Ikea en ik zweer dat ik meteen verander in een klein kind dat naar de speeltuin mag. Helaas kan ik niet elke dag naar de Ikea (zou niet zo goed zijn voor mijn portefeuille) en wat doe ik dan in de plaats? Wel ik maak gewoon een collage van dingen die ik heel graag in mijn kamer zou willen. En vandaag toon ik wat er op dit moment op mijn ‘droomlijstje’ staat.

 

44

1. Een instax polaroid. Hier zit een verhaal aan vast. Zo’n jaar geleden liep ik met het lief rond in de Mediamarkt. In zo’n bak lag nog 1 instax polaroid camera voor hou je vast 55 euro (denk ik). De rage was er toen nog niet en ik dacht ik hem wel goedkoper op internet zou vinden (niet dus) en ik heb hem laten liggen! Toen ik thuiskwam had ik er toch spijt van en toen ik de week erop besloot om hem toch te halen was de prijs dubbel zo hoog. Te duur en dus heb ik niet gekocht. Maar ooit loop ik ook rond met zo’n tof ding!

2. Een schapenwolletje. Op internet wordt je net niet doodgeslagen met alle schapenwolletjes die bloggers hebben. Waarschijnlijk dat ik daar mijn obsessie voor deze dingen opgelopen heb. Ik vind ze onwijs mooi om over een stoel te hangen. Ik heb er eentje gespot in de Ikea maar mijn kar was al zo vol dat ik hem toch maar heb laten liggen. Misschien vraag ik hem dit jaar wel voor Kerst.

3. Yankee Candles. Ik hou van geurkaarsen en ik heb ondertussen een verzameling waar ik nog enkele maanden (oké, jaren) mee verder kan. Maar een yankee candle staat toch op mijn verlanglijstje. Al moet ik daarvoor eerst een winkel vinden waar ze die kaarsen verkopen, want geuren kopen op internet? Daarvoor ben ik veel te kieskeurig. En het zou zonde zijn om zoveel geld te geven aan een kaars die ik toch nooit zou branden.

4. Witte overgordijnen. Ik begin een obsessie te krijgen voor witte overgordijnen. Het maakt de boel een stuk gezelliger en het zou supermooi passen in mijn kamer. Ik ben nu gewoon heel hard aan het twijfelen of ik ze zelf ga maken of ik ga sparen voor een paar uit de winkel (wat een dilema hé)

5. Imac computer. Sinds ik mij op school achter zo’n computer gezet heb ben ik verkocht. Ik wil er eentje! Helaas zijn ze zo duur en ga ik er ooit mijn volledige loon aan moeten uitgeven. Maar ze werken zo goed en heb ik al gezegd hoe mooi ze zijn?

6. Verse bloemen. Ik zeg al maanden tegen mezelf dat ik verse bloemen wil. Ik wou tulpen maar daarvoor ben ik nu te laat. Geen idee waarom ik ze nog niet gekocht heb want verse bloemen zijn hemel op aarde!

7. Roberts Radio. Ik wou dit eerst vragen voor onder de Kerstboom, maar die radio’s zijn duur! Echt die had ik niet zien aankomen. Helaas ben ik verliefd geworden op het model van de radio, de retro look en krijg ik hem niet uit mijn hoofd. Het zal even sparen worden, maar ooit dans ik op muziek die uit mijn eigen Roberts Radio komt! Wait and see!

8. Wit tapijt. ’s Morgens heb ik altijd koude voeten en daardoor weiger ik soms uit mijn bed te kruipen (in gedachten, in praktijk kan ik natuurlijk niet voor eeuwig in  mijn bed blijven liggen) en dus heb ik besloten om een wit zacht tapijtje te kopen. Geen schapenvelletje maar een echt tapijt. Het zal het opstaan een heel stuk leuker (en warmer) maken.

9. Kussens. Behalve een plaid verslaving zit ik ook met een kussenverslaving. Ik vind het zalig om ’s avonds neer te ploffen in een zachte hoop kussens. En dat er ook nog eens een mopshond op die kussensloop staat maakt het natuurlijk een hoop interessanter.

Kan ik snel even de lotto winnen zodat ik die mooie computer en radio meteen op mijn bureau kan zetten? Ah het wordt even goed sparen en wie weet.. Het is leuk om er gewoon over te dromen. En waarschijnlijk verwen ik me gewoon met dat kussensloopje.

Vraag van de dag: Wat staat er op jullie wishlist?
Zo nu ga ik de computer dichtdoen en nog even genieten van mijn zaterdagmiddag. Als jullie dit lezen lig ik waarschijnlijk uitgeteld in mijn zetel want ik heb straks een hele drukke avond voor de boeg. Wat doen jullie nog op deze zaterdag? Nog een fijne dag/avond en tot morgen! Xxxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

 

een reactie to “26 – Lillie droomt van..”

  1. Nathalie schreef:

    Heerlijk artikel of te lezen.. Ik wil ook zeker een keer een polaroid kopen

    Like

Geef een reactie

