lilliessecretdiary

28 – 5 dingen waar Lillie mee moest lachen

door lilliessecretdiary

large

bron foto

Lachen is gezond! En dus hoe ik het vaak, heel vaak zelfs. Zelfs met dingen die niet grappig zijn (al ben ik dan meestal heel zenuwachtig en komt er dan een akward giechellachje uit.) Vandaag (gisteren voor jullie) ga ik wat uitrusten van gisteren. Ik ben snotverkouden, ben niet super en had gisteren twee leuke feestjes. Nu even uitrusten dus!

Het liefst wat ik dan doe is even op youtube rondneuzen. Ik heb enkele filmpjes die mij steeds opnieuw aan het lachen maken, zelfs nadat ik ze eigenlijk al veel te veel gezien heb. Ze blijven (naar mijn mening) geweldig. Dit zijn dan ook de filmpjes die ik naar het lief en vrienden doorstuur. Dus ik dacht, waarom deel ik ze niet met jullie? Hier zijn mijn 5 favorieten op dit moment.

1. Lip Sync Battle

Ik vind Jimmy Fallon geweldig. Echt waar ik lig bij bepaalde filmpjes echt plat. Deze is een favoriet omdat ze het gewoon superhard doen. En wie staat er nu niet eens te lipzingen voor de spiegel? Mijn favoriet van de 3, Josheph natuurlijk..

2. Q-music Beyonce dans

Ik beken, ik heb dit filmpje de voorbije dagen veel te veel bekeken. Even wat achtergrondinfo voor de Nederlanders onder ons. Dit zijn drie radiopresentators van de Belgische Q-music. Deze week is het een top 500 en daarom dit dansje. Ik vind dat ze het best goed doen hoor! Al moet ik er altijd een beetje van lachen..

3. Reacting tot old profile pictures

Mijn ontdekking van voorbije week (al zijn de filmpjes hiervan best al oud). Het zijn dus youtubers die hun oude facebook profiel foto’s terugkijken en het is gewoon grappig. Mijn favoriet is deze van Joe. En ja ik heb ook even een kijkje in mijn facebook genomen, wedden dat jullie straks ook even gaan kijken naar jullie akward foto’s.

4. Not my arms challenge

Nog eentje van de Sugg familie maar met deze moet ik nog steeds lachen (ook al heb ik hem al 100 tal keer gezien). Als je deze niet kent, echt even kijken!

5. Hard vs Easy

Deze heb ik erbij gezet omdat hij mij altijd weer doet lachen. Zelfs als ik een rotdag heb. Niet het volledige filmpje, wel het laatste stukje met de zwarte mopshond (easy to walk, hard to parcour). Gewoon omdat ik zelf een zwart mopshondje heb rondlopen en omdat ik haar er zo hard in herken. Yep, ze laat ook scheten op de meest akward momenten.

Ondertussen heb ik mezelf weer een uur beziggehouden met het opnieuw kijken naar deze filmpjes. Mijn humeur is er alleszinds weer beter van geworden (welke verkoudheid?). Hebben jullie ook zo’n filmpjes die je opnieuw en opnieuw kan bekijken en steeds opnieuw moet van lachen? Laat ze dan zeker hieronder achter! Nog een fijne maandag en tot morgen! xxxX En braaf zijn vannacht want misschien komt de Sint ook langs bij jullie? Bij mij thuis ligt de wortel al klaar hoor, haha! 

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

6 reacties to “28 – 5 dingen waar Lillie mee moest lachen”

  1. 4.Balou schreef:

    Heel erg leuk! Ik vind dat John Williams dat dansje van Beyonce ook super leuk doet!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Like

  2. Nathalie schreef:

    Het zijn echt allemaal leuke dingen:)

    Like

  3. Bianca schreef:

    Wat een leuke filmpjes zeg! Dat filmpje van John Williams (NL presentator) is ook echt geweldig! Moest twee keer kijken voor ik zag wie het was :’-)

    Like

  4. Northflix schreef:

    Leuk! Ik had John Williams eerst ook niet herkend 🙂

    Like

  5. Liese schreef:

    Haha wat een leuke filmpjes! En jaaa Joseph ❤

    Like

Geef een reactie

