lilliessecretdiary

31 – Lillie blogt 1 maand

door lilliessecretdiary

Untitled

Goedemorgen. Vandaag is een belangrijke dag voor mijn blogje want we hebben onze eerste mijlpaal bereikt. Ik blog vandaag namelijk 1 maand. En die maand is snel gegaan. Maar het was plezant! Echt, ik geniet er echt van om jullie lieve reacties te lezen en om al jullie leuke blogjes te ontdekken. Ik had er wat schrik voor om mijn eigen blogje te starten (je deelt toch een groot deel van je leven met de wereld) maar ik ben zo blij dat ik de stap toch gezet heb!

Om vandaag te vieren heb ik even een overzichtje gemaakt met de belangrijkste statistieken (zijn van maandag, vooruit werken heet dat dan) maar het leek me wel leuk om ze dan binnen een paar maanden even te vergelijken. Ik ben echt blij met deze cijfers en ik wil gewoon dank je wel zeggen tegen iedereen die de moeite doet om een reactie na te laten of om gewoon mijn blogje te bezoeken!

Zo en nu op naar een jaartje hé! Nog een fijne dag en tot morgen! Xxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

4 reacties to “31 – Lillie blogt 1 maand”

  1. Nathalie schreef:

    Wat super dat je al weer een maand blogt:) dat er maar vele maanden en jaren bij mogen komen!
    Liefs Nathalie

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Gefeliciteerd! Erg leuk om je blog te volgen, ga zo door =)

    http://4balou.blogspot.nl/

    Like

  3. Northflix schreef:

    Leuk om je statistieken te zien!
    Op naar de volgende maand 🙂

    Like

Geef een reactie

