lilliessecretdiary

32 – A photo a week (Ik voel me..)

door lilliessecretdiary

20141113_142504

En het is weer tijd voor de foto van de week. Als je totaal niet weet waarover ik het nu heb, klik dan even hier, en dan kun je daar alles lezen over de uitdaging die ik 4 weken geleden aanging. (Wat vliegt de tijd toch hé!). Het thema van vandaag, Ik voel me.. En daar kan ik kort over zijn, ik voel me ziek!

Het zat er aan te komen maar nu heb ik het goed zitten. Wat ik heb? Een goede snotvalling (zoals we hier in mijn dialect zeggen) met alles erop en eraan. Geen nood, ik bespaar jullie de details maar ik heb er vandaag al heel wat zakdoeken doorgejaagd. Vreselijk vind ik zo’n verkoudheid want geef nu toe, je kunt niet thuisblijven omdat je wat moet snotteren, maar het liefst van al zou je toch je bed in willen duiken en gewoon een hele dag niets doen! Wat ik ook even deed, want zo’n powernap doet nooit kwaad.

Ik kan natuurlijk blijven zagen over het feit dat ik me op dit moment wat minder voel. Mijn ogen prikken van achter de laptop te zitten en ik vermoed dat ik elk moment kan beginnen hoesten (zo’n vreselijke kriebel in de keel, bah!) maar uiteindelijk ben ik binnen een paar dagen weer gezond (een luxe die niet iedereen heeft) en dus beantwoord ik bovenstaande vraag eens opnieuw. Ik voel me… best oké!

Hoe voelen jullie je vandaag? Ik hoop dat iedereen een geweldige dag heeft/had en voor degenen die toch een pechdag hadden, morgen is het weekend! Woehoeh!! Bedankt voor het lezen en tot morgen! Xxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

5 reacties to “32 – A photo a week (Ik voel me..)”

  1. Lieke schreef:

    Aah, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer wat beter 🙂

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Ziek zijn is nooit fijn.. Het beste wat je dan inderdaad kan doen is lekker uitzieken en onder de wol kruipen en niet te vergeten lekkere vitamientjes eten =). Ik voel me prima, bijna weekend (eindelijk!) Heb zo’n drukke week gehad dat ik wel verlang naar een rustig weekendje!

    Like

  3. Nathalie schreef:

    Heel veel beterschap!! Hoop dat je snel wat beter voelt:)
    Liefs Nathalie

    Like

Geef een reactie

