lilliessecretdiary

33 – 15 dingen die niemand aan je vraagt

door lilliessecretdiary

poes

bron foto

Soms weet je niet waarover je moet schrijven en wat is daar dan de leukste oplossing voor? Tags natuurlijk. Ik heb er eentje gezocht die niet zo vaak voorkomt (denk ik, ik heb hem nog niet zo vaak gelezen) maar die wel heel erg leuk is (vind ik toch). Maak je klaar voor 15 vragen die nog niemand aan me gevraagd heeft. Veel leesplezier!

1.) Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Het zou echt heel vreemd zijn als ik de deuren van mijn kleerkast open zou laten. Meteen ook rommeliger. Neen, mijn deuren moeten altijd dicht. Als ik toch merk dat ik de deur niet zo goed toe gedaan heb ga ik ze ook altijd meteen dicht doen (ja, zelfs wanneer ik al in bed lig). Ben ik nu vreemd? Haha.

2.) Neem je mini-flesjes shampoo etc. mee uit hotels?
Ja! En eigenlijk weet ik helemaal niet waarom. Ik bedoel, eenmaal thuis gebruik ik ze toch niet meer..

3.) Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Neen, al ben ik wel eens getuige geweest toen 1 van mijn vrienden na een avondje uit zo’n straatbord wou stelen (is trouwens niet eens gelukt, haha) Telt dat ook?

4.) Gebruik je to-do lijstjes?
Ik ben aan het proberen om to-do lijstjes te gebruiken. Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor! Ik zou graag zo’n persoon zijn die perfect gestructureerd is en plezier heeft in to-do lijstjes. Helaas,ik ben niet zo.

5.) Heb je sproeten?
Als ik echt lang in de zon zit (kan ik trouwens niet want ik heb een warmte allergie) dan komen er wel een paar sproetjes piepen. Maar anders heb ik geen sproetjes. Jammer want ik vind sproetjes zo leuk!

6.) Heb je ooit in de bosjes geplast?
Tjah, als je echt moet.. Ik heb het een paar keer gedaan op reis. Vooral als kind toen we nog lange wandelingen maakten in de bergen en er dus geen toilet te vinden was. Nu zou ik dit enkel in heel uiterste nood doen. Ik weet niet, een wildplassende vrouw vind ik toch maar vreemd.

7.) Hoe groot is jullie bed?
Ik woon nog bij mijn ouders dus voorlopig slaap ik nog in een eenpersoonsbed. Werkt prima want meestal slaap ik toch alleen. Het lief heeft trouwens wel een heerlijk groot dubbelbed.

8.) Ben je lui?
Als ik me niet lekker voel ja. Dan kan ik echt een hele middag in de zetel zitten niets doen. Youtube is op zo’n momenten heel gevaarlijk. Maar anders weet ik mijn tijd wel te vullen hoor. ’s Avonds plof ik dan ook meestal in de zetel.

9.) Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Ik heb last van een verkoudheid en mijn neus doet pijn van het vele snuiten. Dus daar irriteer ik me aan. Verder niets eigenlijk.

10.) Kauw je op pennen en potloden?
Mijn slechte gewoonte! Ik ben zo’n persoon die constant op zijn stylo bijt. Heel slecht ik weet het maar ik moet iets in mijn mond hebben. En als het geen pen is, wel dan is het kauwgom. En mocht je het afvragen, ja ik maakte al die vreselijke inktdrama’s mee.

11.) Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Neen, ergens vind ik dit wel jammer want als ik al die verhalen van vriendlief hoor denk ik dat ik het ontzettend leuk had gevonden!

12.) Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Tuurlijk! Op dat gebied ben ik nog een klein kind hoor! Vooral Disneyfilms kijk ik vaak terug. Maar bij The Simpsons zou ik ook wel eens blijven hangen. En Knabbel en Babbel natuurlijk!!

13.) Tel je de treden als je de trap op loopt?
Omg ja! Ik ben dus echt zo’n persoon die telt hoeveel treden ze gelopen heeft en mezelf dan een figuurlijk schouderklopje geeft omdat ik meer dan 100 treden gestapt heb. Ik ben een beetje vreemd.

14.) Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Euhm.. ja dat gebeurd wel eens. Al moet ik zeggen dat ik op die momenten wel keivals zing en me daarbij al dansend begeleid. Telt dat? Anders neen, ik moet echt muziek hebben om te dansen. En dan ga ik goed los hoor!

15.) Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ja, vriendjelief gaat vaak mee helpen op rally’s dus ondertussen weet ik wel het één en ander af van auto’s. Stoer hé!!

Wat een leuke tag is dit! Neem hem gerust over want ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! Nog een hele fijne dag en tot morgen Xx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

7 reacties to “33 – 15 dingen die niemand aan je vraagt”

  1. Nathalie schreef:

    Echt een leuke tag:)

    Like

  2. Kirsty schreef:

    Leuke tag! Ik vind het knap dat je weet hoe je het oliepeil van een auto moet checken, dat zou ik zelf echt niet weten haha!

    Like

  3. Lieke schreef:

    Deze tag is wel heel leuk ja! En Disneyfilms blijven geweldig ❤

    Like

  4. Disney! ❤
    Leuke antwoorden verder en wat een leuke blog heb je 🙂

    Like

Geef een reactie

