lilliessecretdiary

34 – Lillie zoekt een winterjas (en vindt hem)

door lilliessecretdiary

jas 6

Herinneren jullie deze post nog? Neen, het was een van mijn eerste schrijfels waarin ik vertelde over mijn zoektocht naar de perfecte winterjas. En wat was die moeilijk. Winkel na winkel ben ik binnengestapt om daar de ene jas na de andere te passen. En het was het altijd net niet, de ene keer veel te groot, de andere keer te klein of gewoon veel te duur (en mens zou voor minder depri worden).

Maar na al mijn winkelleed, is er eindelijk een lichtpuntje aan de donkere hemel verschenen. Ik heb mijn jas namelijk gevonden. Hij is superwarm, heeft een kraag die je zowel omlaag als omhoog kunt dragen (omhoog is mijn favoriet! Ook al ziet het er raar uit op de foto’s) en hij heeft mijn portefeuille niet geplunderd (altijd een groot pluspunt!) Ik ben er echt blij mee.

Als ik nu zo’n leuke fashionblogger zou zijn zou ik mijn jas natuurlijk showen maar geef toe, niemand wil mijn wanne-be fotomodelposes zien (alhoewel, dat zou nog eens iedereen de slappe lach bezorgen) en dus heb ik maar gewoon foto’s getrokken van mijn jas hangend aan de deur. Werkt ook prima voor nu.

jas 9

jas5

Ik vond hem trouwens in de Pimkie, (ja echt!) en hij was er ook nog in een beige kleur (die me trouwens voor geen meter stond) en in het zwart (al ben ik daar niet 100% zeker van). En hij koste net geen 50 euro (geef toe, prima prijs voor een jas!).Oké, nu mag de winter echt voor me beginnen. Nog een mutsje vinden (of breien) en dan ben ik volledig voorbereid op de koude temperaturen. Mijn jas zal me alvast lekker warm houden!

Zijn jullie al winterproof of zijn jullie ook nog altijd bezig met de jassen-schoenenzoektocht? Voor wat extra inspiratie zijn hier nog 3 van mijn favorieten (die jammergenoeg niet meer in mijn maat in de winkel te koop waren 1,2,3) Voor nu wens ik jullie nog een hele fijne gezellige en luie zondag. Geniet van je dagje en tot morgen! Xxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

3 reacties to “34 – Lillie zoekt een winterjas (en vindt hem)”

  1. Nathalie schreef:

    Wouw mooie winterjas!!!

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Je jas is prachtig! Ik hou wel van die naturele kleuren =)

    Like

  3. Cherel schreef:

    Hij is super mooi! Zelf ben ik ook nog steeds op zoek naar een mooie winterjas, maar ze zitten steeds niet mooi.

    Like

Geef een reactie

