lilliessecretdiary

36 – Lillies weekend in foto’s #3

door lilliessecretdiary

selfie

Wat gaan die weken toch snel hé? Het lijkt gisteren dat ik de vorige ‘Lillies Weekend in foto’s’ schreef. Maar neen hoor vandaag is het weer tijd voor een nieuwe fotodiary van mijn weekend. Wat ik allemaal deed? Ik kwam in de lingeriehemel terecht, at een heerlijke hamburger, bakte rode cupcakes en ging naar een hondenbeurs. Maar ik had ook wat ruzie en mijn gsm ging kapot. Een weekend vol up en downs dus. Veel leesplezier.

Vrijdag
faw6

1. Dit was de lucht toen ik naar school wandelde. Heel fascinerend want het leek net alsof de hemel in brand stond. Mooi!
2. Ik ben zo’n sukkeltje die altijd op tijd wil zijn. Dus daar zat ik dan, een kwartier helemaal alleen te wachten voor mijn klaslokaal. Gelukkig stond er nog een bankje waar ik even kon zitten.
3. Mijn zus vroeg of we wilden gaan eten en daar zeggen we natuurlijk geen neen tegen. Ik vergat een foto te nemen van het eten zelf (een heerlijke bloemkoolpasta) maar dit was toen we terug naar huis vertrokken om mijn hond thuis af te zetten. Ze is zo schattig vinden jullie niet?
4. De reden waarom we zo vroeg naar huis vertrokken was omdat mijn moeder en ik een afspraakje hadden in de lingeriehemel. Er was namelijk een lingerieoutlet in de buurt waar alle bh’s en slips van bekende merken (Marie Jo, Marlies Dekkers,..) voor heel goedkope prijzen verkocht werden. Ik kocht een setje van Marie Jo voor 45 euro (zot! Echt zot! Voor die prijs kun je normaal nog geen slipje kopen!) Een aanrader hoor!
5. Daarna gingen mijn mama en ik nog even de action in (niet zoveel leuke dingen gespot) en eindigden we met een koffie in de hema. In de action kocht ik enkel deze 2 hele mooie opbergdozen.
6. Na de dansles besloten het lief en ik nog snel even een hamburger te gaan eten. Je weet wel om de net afgesporte calorieën er meteen terug aan te plakken. Was trouwens een hele lekkere hamburger. Eenmaal thuis was er grote paniek want mijn geliefde telefoon werkte niet meer. Ik vertelde er gisteren al over maar ik spendeerde de rest van de avond (nacht) aan het proberen te herstellen van mijn telefoon.

Zaterdag

faw7

1. Het was mijn moeder haar verjaardag en dus stond ik extra vroeg op om het ontbijt klaar te maken. Behalve ballonnen, verse koffie en een hardgekookt eitje had ik ook een pakje voorzien.
2. Er moest natuurlijk ook wat gewerkt worden voor school. Ik studeerde wat Spaans en Frans.
3. Ik besloot om snel even naar mijn favoriete winkel te gaan, klinkt heel stom, maar die winkel is de Aveve. Ik weet niet alle mensen zijn daar zo lief en met die diertjes vind ik het er gewoon leuk om rond te wandelen.
4. Tuurlijk had mijn vader mijn auto net nodig en dus mocht ik te voet naar huis wandelen met een groot hondenkussen in mijn hand. Wel dat ging prima!
5. ’s Middags kwam er wat familie langs om de verjaardag van mijn moeder te vieren. Ik besloot om red velvet cupcakes te bakken. Eerste keer dat ik die bakmix probeerde maar ze waren superlekker!
6. Van de rest van de dag en avond heb ik geen foto’s meer. Behalve deze van mijn hondje. Ze werd opeens heel erg ziek, moest overgeven en kon niet meer steunen op haar poot, ook moest ze heel hard rillen. Uiteindelijk heb ik haar de hele avond op mijn schoot gehouden en na enkele uurtjes ging het beter. Ook had ik een beetje ruzie met het lief (kan gebeuren) en dus ging ik vroeg naar bed. Niet zo’n fijne avond dus.

Zondag

faw8

1. Na die niet zo leuke zaterdagavond sliep ik eens goed uit. Ik besloot om uitgebreid te douchen (met een nieuwe fles douchegel van The Body Shop) Heerlijk!
2. Ik overliep nog even de leerstof voor een test die ik maandag (gisteren dus) had. Ging trouwens prima.
3. En dan ging ik samen met het lief naar de Eurodogshow in Kortrijk. Wat was dat leuk! Er was doggydance, hondenkeuringen (of hoe noem je dat?) en kraampjes waar je vanalles kon kopen.
4. Ik liet me natuurlijk verleiden om een nieuw speeltje voor de hond te kopen. En ik kreeg ook een kalender van het lief waar ik binnenkort iets meer over vertel.
5. ’s Avonds keken we naar de rode duivels maar de match kon me niet zo boeien (behalve de val van Dries Mertens, wat was dat zeg!) en dus besloten we maar om een potje Lach je Rijk te spelen (ik won!!)
6. Voor ik naar bed ging las ik nog enkele pagina’s uit het nieuwe Shopaholic boek. Voorlopig vind ik het geweldig!

Ondertussen is het maandagavond als ik dit neertik. Ik heb net mijn warme pyjama aangetrokken en ik hoop nog één blogje te kunnen tikken voor ik naar bed ga. Heerlijk zo’n rustige gezellige avonden. Volgend weekend ga ik waarschijnlijk weer sinds heel lang naar een fuif, mijn neefjes komen slapen en ik krijg het steeds drukker voor school. Lekker druk dus, maar wel heel fijn. Bedankt voor het lezen, fijne dinsdag en tot morgen! Xx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

5 reacties to “36 – Lillies weekend in foto’s #3”

  1. Nathalie schreef:

    Ziet eruit als een leuk weekend:)
    Liefs Nathalie

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Leuk weekend en je hondje is zo lief! Wat vond je moeder van het boek dat je voor haar had gekocht?

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    Like

  3. Madeleine schreef:

    Leuk overzichtje 🙂 Hmmmm lekker red velvet cupcakes!!! Krijg er al lekkere trek in!

    Like

  4. Cherel schreef:

    Je hondje is inderdaad super schattig! En red velvet cupcakes… Ik wil ze zo graag eens proberen!

    Like

Geef een reactie

