lilliessecretdiary

37 – Lilies pandora armband

door lilliessecretdiary

1

Als er één ding is waar ik zonder schuldgevoel veel geld aan kan geven zijn het juwelen. Gewoon omdat ik weet dat wanneer ik er een beetje zuinig op ben, ze mijn hele leven mee zullen gaan (behalve als ze in een drukke Parijse metro van mijn arm gestolen worden, been there, done that!). Als juwelenliefhebber kon ik het dus niet laten om heel erg verliefd te worden op Pandora. Jeweetwel dat merk waar je een armband, ketting koopt en die dan kan aanvullen met bedeltjes.

2

Dit is hem. Mijn armband. (haha check die balpenstreep op mijn hand, oeps) Vorig jaar kreeg ik hem leeg cadeau. Ondertussen hangt hij voor een vierde vol. Een bewuste keuze want behalve dat die dingen ontzettend duur zijn, hebben alle bedeltjes een herinnering of verhaal. En die deel ik vandaag met jullie.

PicMonkey Collage

1. Zo ziet mijn armband eruit. Hij is de zilveren ketting van 17cm. Ik heb vrij dunne armpjes maar ik koos toch een maatje groter omdat die bedeltjes alles opvullen en het vrij strak zou kunnen worden. Volgens mij is deze de basis armband.
2. Mijn eerste bedeltje die ik bij de armband kreeg. Ik koos hem dus niet zelf maar ik vind hem nog steeds heel erg leuk. Het is een spacer en dit zijn de kleine versies van de bedels om de armband niet te zwaar te maken. Deze heeft allemaal kleine bolletjes.
3. Deze kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn moeder. Ik wou een bedeltje die naar beneden hing en toen ik dit spiegeltje zag was het meteen liefde. Ik hou wel van dit sprookjesthema (maar dat zul je wel nog merken)

PicMonkey Collage1

4. Dit slot kreeg ik ook voor mijn verjaardag, maar dan van het lief. Ik wou extra een slotje om mijn armband te beveiligen. Ik had zelf een iets subtieler slotje in gedachten maar ik vind het wel speciaal dat hij iets uitkoos wat hij leuk vond.
5. Ik heb een goede band met mijn oma en ik wou iets van haar aan mijn armband. Op dit bedeltje staat ‘grandmother’ en ik vind hem nog steeds prachtig. Vooral omdat er ook een klein hartje aan vast zit.
6. Voor mijn Pasen mocht ik van mijn moeder een bedeltje halen. Ik had dit sprookjesboek al langer gezien en ik werd er dus helemaal verliefd op.

PicMonkey Collage3

7. Ik slaagde voor al mijn examens en ik vond dat dit wel iets extra verdiende. Ik beloonde mezelf dus met een spacer waarop allemaal strikjes staan. Heel lief en vrouwelijk.
8. En dan liet ik me verleiden door de mevrouw in de winkel. Ze zei me dat dit bedeltje in reclame was en ik kon het niet laten. Het is een opengewerkte bedel, heel mooi maar zonder verhaal.
9. Dit is de laatste bedel die ik kocht. Ik kocht hem in Trier waar we deze zomer op reis waren. Ik wou wel een aandenken aan mijn eerste reis met het lief dus kocht ik er eentje typisch voor de moezelstreek in Duitsland.

13

Ik vind het wel gek dat er al zoveel bedeltjes aan mijn armband hangen. Maar pandora is dan ook vrij verslavend. Ik heb ondertussen al een lijstje met enkele bedeltjes die ik in 2015 zal proberen te scoren. Waaronder een hele mooie bedel met ingewerkte poppy (ik woon nu eenmaal in Ieper) en een hondenbeentje (voor mijn overleden hondje) en waarschijnlijk zoek ik er ook een mooie uit als ik mijn diploma behaal. Al moet ik nog even uitzoeken welke ik daarvoor wil..

Nu ben ik benieuwd of jullie ook zo’n juweel hebben waarvan je niet mag dromen dat je het opeens verliest. Dit is alvast die van mij. Ah ik ben dan ook zo’n sucker voor herinneringen.
Nog een hele fijne woensdag (ik zit de hele dag achter de schoolbanken) en tot morgen Xx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

2 reacties to “37 – Lilies pandora armband”

  1. 4.Balou schreef:

    Je hebt een mooie armband! Leuk om zo een unieke armband samen te stellen met die verschillende bedeltjes en het is ook erg speciaal om ze cadeau te krijgen!

    Like

  2. Northflix schreef:

    Oh, wat een plaatje!

    Like

Geef een reactie

