lilliessecretdiary

40 – Lillie en AliExpress

door lilliessecretdiary

PicMonkey Collage

12345

Gisteren tijdens de pauze toonde een van mijn klasgenootjes een foto van een hele mooie jas. (Rood met ruitjes!). Ik denk dat we er allemaal een beetje verliefd op werden want opeens waren we allemaal aan het raden vanwaar hij zou kunnen komen. En dan viel het woord ‘AliExpress‘. Dit is een chinese site met hele goedkope kleding. Ik was er vroeger al eens op beland (en ik had een winkelmandje vol) maar toen ik wou bestellen keek ik toch maar eerst naar wat reviews op internet. En die waren voor de meerderheid negatief! En dus zei ik ‘bye bye’ tegen AliExpress.

Dat mijn klasgenootje blijkbaar al enkele keren op AliExpress bestelde veranderd de zaak nu natuurlijk. Haar pakketjes kwamen altijd aan en het jasje dat ze kocht is echt geweldig! Niet de meest fantastische kwaliteit maar toch prima om gewoon te dragen. En dus belande ik gisterenavond terug op deze site. Met een vol winkelmandje tot gevolg, of ik ga bestellen? Ik weet het niet, het blijft toch een risico zo’n chinese winkel (kleine maatjes). En dus kwam ik op het idee om mijn favoriete dingen aan jullie te laten zien.

Ah ik ben echt helemaal verliefd op die rode broek (highwaisted) en die kimono, maar het is toch even uit mijn comfortzone stappen hoor. Wat denken jullie? Kopen, of toch maar niet? 

Nog een hele fijne zaterdag en tot morgen Xxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

4 reacties to “40 – Lillie en AliExpress”

  1. Wat een super leuke items! Ik zou ook erg twijfelen om daar te bestellen!

    Like

  2. Northflix schreef:

    Ik heb daar vaak dingen besteld, maar het viel eigenlijk altijd tegen.
    Meestal flut kwaliteit (goedkope stof en slecht afgewerkt) en veel te klein!
    Ik koop er geen kleding meer.

    Like

  3. Hmm, ik zou toch twijfelen! Als er zoveel negatiefs over geschreven wordt! Maar ja, misschien heb jij geluk? I dont know, haha 🙂

    Like

  4. saarenzo schreef:

    Ik ken de webshop niet, maar als je er zoveel negatieve dingen over leest zou ik het zelf niet doen. Sowieso ben ik niet zo van de Chinese webshops. Met mijn 1.80 m is alle kleding te kort!

    Like

Geef een reactie

