lilliessecretdiary

42 – New in: Catrice better than false lashes mascara en nyc high defenition liquid eyeliner

door lilliessecretdiary

1

Ondanks dat ik geen intenties heb om mijn blogje in een beautyblog om te toveren, vond ik het wel eens tof om een review over een paar make-upjes te schrijven. Dat mijn mascara op was en mijn eyeliner opeens spoorloos verdween kwam dus goed uit. Ik ging naar het kruidvat en werd daar hopeloos verliefd op een mascara van Catrice en ik koos ook nog een simpele eyeliner van NYC uit. Vandaag vertel ik jullie dus mijn mening over deze twee producten.

Catrice better than false lashes mascara

PicMonkey Collage

Links, zonder mascara – Rechts, met mascara

Wel voor een mascara van net geen 5 euro is Catrice er toch in geslaagd om hem een hele luxe verpakking te geven. Volgens mij kan hij zo in de rekken van ICI PARIS XL (en ja ik kocht hem vooral door zijn mooie verpakking). Natuurlijk kon ik het niet laten om even een echte beautyblogger te spelen en ik zocht wat bijkomende informatie over deze mascara op. Dit is wat ik op de site van Catrice vond:

Better than False Lashes Mascara biedt dramatisch volume, ultieme lengte en extreme krul. Het effect is nog indrukwekkender dan kunstwimpers! De drievoudige volume vezelborstel bedekt elke individuele wimper voor een maximaal “valse wimper effect”. 

Dat deze mascara mij valse wimpers geeft? Nah, dat zou ik niet zeggen. Hij maakt mijn wimpers een heel klein beetje langer en geeft ze een subtiele krul (al gebruik ik toch nog altijd mijn wimperkruller) En moet ik toch wel even opletten dat hij mijn wimpers niet laat samenklonteren. (niemand wil spinnenpootjes als wimpers, brr) Geen wauw effect zoals zijn verpakking, maar wel een gewone prima mascara. Te koop in Kruidvat, €4,95

NYC high defenition liquid eyeliner

6

Als ik make-up opdoe dan doe ik er standaard een eyelinerwing bij. Dat mijn geliefde eyeliner kwijt was, was dus een kleine ramp. In het kruidvat was ik in een avontuurlijke bui en dus koos ik eens voor een ander merk. En in een stiftvorm. De naam, High defenition liguid eyeliner. Hij beloofd om makkelijk aan te brengen (door het vilten pennetje) en om 10 uur te blijven zitten.

Wat ik over deze eyeliner kan zeggen? Mijn avontuurtje liep een beetje verkeerd af. Hij werkt prima en door het harde kwastje is het inderdaad heel makkelijk om een wing te zetten. Ook kun je heel fijn werken en zit je dus niet meteen met zo’n dikke lijn eyeliner. Ook blijft hij prima zitten. Maar echt overtuigen doet hij niet. De kleur is niet in zwart (ook niet na schudden zoals ik op andere blogs las) en dat doet het effect van zo’n mooie wing natuurlijk te niet. Neen, ik ben geen fan van deze. Te koop in Kruidvat, €2,99

Wel dat was fijn om te doen, ook al vielen beide producten wat tegen. Wat vinden jullie ervan? Meer van dit soort reviews, of toch maar niet? Vandaag begin ik trouwens aan iets heel leuks dat mij volledig in de kerststemming gaat brengen. (heel binnenkort, meer hierover op mijn blogje) Wat staat er op jullie programma? Hele fijne maandag en tot morgen Xx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

3 reacties to “42 – New in: Catrice better than false lashes mascara en nyc high defenition liquid eyeliner”

  1. Nathalie schreef:

    Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar de mascara!
    Liefs Nathalie

    Like

  2. sophiestraalt schreef:

    Ik vind heel veel artikelen van Catrice fijn, maar de mascara’s eigenlijk niet:)

    Like

Geef een reactie

