lilliessecretdiary

43 – Lillies weekend in foto’s #4

door lilliessecretdiary

large (1)

Goeiemorgen iedereen. Het is alweer dinsdag, niet te geloven hé? En dat betekend ook dat het weer tijd is om even een kijkje in mijn leven te nemen. Inderdaad, het is vandaag weer ‘photodiary’ tijd. Ik moet wel zeggen dat het moeilijk was om foto’s te nemen. Herinneren jullie mijn gsm-koffie drama nog? Wel ik vrees dat mijn batterij toch wat schade opgelopen heeft want hij blijft maar zonder enige reden uitvallen (snik). Maar ondanks dat heb ik vorig weekend hele leuke dingen gedaan. Ik kwam helemaal in de kerstsfeer, kocht een ongelofelijk leuk krukje en ik ging naar the Hunger games kijken. O ja en ik schreef me ook nog eens in voor een kerstmanloop.

Vrijdag

PicMonkey Collage

1. Ik kom altijd te vroeg aan in school en dus besloot ik om wat langer te blijven liggen. Moeilijk hoor want ik haat te laat komen, maar hoe kan je het raden, ik was nog steeds de eerste (typisch!)
2. Ik ging even op bezoek bij mijn zus en mijn nichtje. Ze is nu iets meer dan een jaar oud en ze begint te brabbelen (geweldig), natuurlijk kwam Bumba ook even voorbij.
3. Mijn zus ging samen met haar vriendin naar de Floralux, een hele grote winkel in de buurt met allerlei bloemen, dieren en vooral heel veel decoratie. Ik besloot om gezellig mee te gaan.
4. De winkel was omgetoverd in kersthemel. Serieus! Ik heb nog nooit zoveel kerstversiering bij elkaar gezien. Ik toon jullie nog wat ik kocht maar hé nu krijgen jullie alvast deze twee hele wazige kerstbomen te zien.
5. Toen ik thuiskwam had ik zo’n zin in verse eitjes. Perfect eten als het wat kouder wordt.

Voor de rest verliep mijn vrijdagavond zoals gewoonlijk. Ik ging met het lief naar de dansles en omdat mijn puppy alleen thuis was gingen we meteen terug naar mij thuis om gezellig naar dansdate te kijken (mijn guilty pleasure op vrijdag,hihi).

Zaterdag

PicMonkey Collage2

1. De ochtend bracht ik door achter mijn laptopje. Blogjes schrijven maar vooral heel veel studeren.
2. Toen ik naar beneden ging achter een drankje zag ik mijn hond zo liggen. Ze heeft een groter kussen maar dat zat even in de was, daarom kreeg ze haar kleine mandje waar ze niet meer in paste, wat wordt ze snel groot.
3. Date night! Normaal gingen het lief en ik naar een goeie boerenfuif. Maar ik had de hele dag al last van tintelende benen (pijnlijk hoor) en ik zag het niet zitten om een hele avond te moeten rechtstaan. Daarom gingen we even shoppen, en ik kocht dit geweldige krukje! (shoplog volgt!)
4. We reden meteen door naar het frietkot waar we lekkere frietjes aten.
5. En dan was het tijd voor de Hunger Games Mockingjaw! Morgen komt mijn review erover online maar ik kan nu al verklappen dat ik er stiekem iets meer van verwacht had..

Het getintel in mijn been werd steeds erger en ik kon er amper op staan en dus eindigde onze datenight veel sneller dan verwacht. Maar ah, het was gezellig en vroeg in bed kruipen kan ook eens plezant zijn.

Zondag

Wel hier ging het dus volledig mis met mijn gsm. Daarom de weinige foto’s. Maar eigenlijk gebeurde er ’s morgens niets interessant. Studeren, studeren en nog eens studeren..

PicMonkey Collage3

1. Het gaat even minder met mijn opa. Hij is nu al even in het rusthuis maar zijn ziekte neemt steeds meer de bovenhand. Daarom probeer ik nog zo vaak mogelijk langs te gaan. Natuurlijk gaat de hond dan mee. Hier mocht ze in de camionette van het lief zitten. Met gordel aan natuurlijk!
2. Na ons bezoekje zei ik tegen het lief ”Gaan we nog even naar de diertjes kijken voor de puppy”. Het lief stemde in en het was pas toen we echt bij de diertjes stonden dat we ons afvroegen waar we mee bezig waren. Wanna-be ouders haha, en neen, de hond had geen interesse in de geitjes.
3. Ik heb hier al een stukje over geschreven (komt vrijdag online) maar dan kon het lief me overtuigen om me in te inschrijven voor een loopwedstrijd als kerstman. What? Ja, ik moet er ook nog even aan wennen, haha! Deze foto is trouwens van vorig jaar en heb ik van internet.

De rest van de avond bracht ik door in de zetel (lekker saai, maar mijn been deed nog steeds zeer) waar ik een nieuwe serie verslond (The virgin Jane!) en waar ik mij gewoon even in de armen van het liefje nestelde. Hoe heerlijk kan een zondagavond zijn?

Zo’n rustig weekend is ook eens plezant. Volgende week staat er ook niet veel op het programma. Mijn neefjes komen wel slapen (Jippie) en voor de rest is er nog niets gepland. Heerlijk want de komende weekends zijn kort samengevat, DRUK!!
Ik ben ondertussen al begonnen aan mijn eerste looptraining (15 minuutjes, niet slecht hé) en daar ga ik mij in het weekend dus ook mee bezig houden. Nog een hele leuke dinsdag en tot morgen XX

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

3 reacties to “43 – Lillies weekend in foto’s #4”

  1. Madeleine schreef:

    Leuk overzicht! 🙂 sterkte met je opa! Liefs

    Like

  2. 4.Balou schreef:

    Ik vind die kerst-tijd helemaal geweldig, love it! En wat leuk dat je je in gaat schrijven als kerstman. Dat hoor je niet vaak ;). Hopelijk gaat het snel wat beter met je opa, sterkte!

    Like

  3. Nathalie schreef:

    Ik hoop dat snel wat beter gaat met je opa… Leuke foto’s!!

    Like

Geef een reactie

