lilliessecretdiary

47 – Lillie en haar nieuwe handtas

door lilliessecretdiary

1

Oh jongens, ik ben gisteren heel toevallig op een outlet beland. Ze verkochten kleren, schoenen en handtassen van Nathan en La Pomme de Lovely aan hele lage prijzen. Met lage prijzen bedoel ik dat mijn zus een nathan tas kon scoren voor 30 euro! Gek hé! Wel dat dachten er nog, want het leek even of we in de hel waren beland. Meiden stonden te trekken aan een handtas terwijl even verder ruzie werd gemaakt over wie dat leuke groene tasje eerst had gezien. Behalve dat kon ik wel een heel mooi tasje scoren, die ik natuurlijk aan jullie moet laten zien!!

Ik zit in die levensfase waar ik echte lederen tassen meer en meer begin te appreciëren. En dus werd ik meteen verliefd op dit rood/roze tasje van La Pomme De Lovely. Hij is groot genoeg om mijn dagelijkse handtas te worden, maar dient ook prima om mee te nemen naar een feestje. Ik hou van de frivole en meisjesachtige afwerking van de flap en de gouden details. De gouden hengel is trouwens lekker lang en stevig. Ah ik ben hier zo blij mee!

Na het bekijken van de foto’s merkte ik trouwens op dat er een klein bultje onder het appeltje zat, maar uiteindelijk bleek dit door het papiertje die in de binnenkant zat te komen. Mijn tasje is dus in goede staat (gelukkig maar!)4

DSC_00244Nog even een detail van de binnenkant (ja dat papiertje was ik er in mijn enthousiasme vergeten vanaf te doen, haha). De binnenkant bevat een speciaal vakje voor kaarten. Perfect dus voor een feestje wanneer ik niet mijn volledige portefeuille wil meenemen. En let ook even op de appeltjes aan de binnenkant.2

6De outlet bevatte echt een paar prachtige en unieke handtassen. Ik had voordien nog geen ervaring met dit soort outlets maar ik vrees dat ik verkocht ben hoor. (al was het maar voor dat paar leuke schoentjes die ik met pijn in het hart heb laten staan) Zo’n echte lederen tas voor 50 euro, wel dat maakt elk meisje wel blij denk ik!

3

Kennen jullie La Pomme De Lovely al en zijn jullie ook al op zo’n outlet geweest? Ik ga nog even verder genieten van mijn tasje (jaja, vanavond mag hij al mee op date). Nog een hele fijne zaterdag en tot morgen Xxx

Pst: wist je dat mijn blog ook op bloglovin kunt volgen? Zo mis je geen enkel artikel.

Geef een reactie

