48 – Lillie is terug

door lilliessecretdiary

DSC_0080

Wel hallo daar.

Misschien heb je het gemerkt (of misschien ook niet) maar mijn blogje is er even uit geweest. Toen ik zaterdag wou kijken of het artikeltje van die dag online was gekomen kreeg ik de melding dat mijn site verwijderd was. Ik vond het al vreemd want ik had niets gedaan dat niet overeen kwam met de voorwaarden van WordPress.

Lang verhaal, kort verhaal. Ik kreeg daarnet een mailtje van WordPress dat er inderdaad een foutje was gebeurd en dat mijn blogje weer actief zou gemaakt worden. Leuk en niet leuk, want zaterdag heb ik gewoon een nieuwe blog gestart op blogger. Ik ben nog maar drie dagen bezig maar kreeg al 100 bezoekers over de vloer. Een heel stuk meer dan hier op WordPress. Mijn artikelen voor de komende week staan ook al helemaal ingepland in Blogger. Maar aan de andere kant, Wordpress een stuk fijner in gebruik en om nu terug te gaan veranderen.. Ah!! Ik weet het even niet meer.

En daarom stel ik de vraag aan jullie. Wat vinden jullie het fijnst om te lezen en te reageren? WordPress of Blogger?

Sowieso ben ik gewoon blij dat mijn artikelen terug zijn en dat ik ze misschien kan overzetten naar mijn nieuwe blog. Ik was zo kwaad dat al mijn werk van de voorbije maand gewoon weg was. (En nu stop ik erover te klagen :D)

